مارالمارال، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

خاطرهایی برای دلبندم مارال

اولین خواستگار

1393/2/30 22:24
نویسنده : مهتاب
211 بازدید
اشتراک گذاری

77503512357091991306.jpg  این چهره تو بود وقتی خاله جون محبوب انگشتر دستت کرد و تو رو برای پسرش که هنوز دنیا نیومده و قول داده که دکتر بشه خواستگاری کرد

من هاج واج موندم آخه هنوز حرف تو دهنم بود  که من مارالو عروس نمیکنم  وقتی این خندتو دیدم دیگه نمیدونستم چی بگم نه چک زدیم نه چونه عروس اومد به خونه

 

 تو و خاله جون محبوبخندهقه قهه                  منعصبانیعصبانی

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان مهربون (چراغ خواب شلمن)
30 اردیبهشت 93 22:29
سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم اینجوری باهم میتونیم بازدید زیادی داشته باشیم عزیزدلم. عنوان وبلاگم : "نمایندگی چراغ خواب موزیکال شلمن" لینک وبلاگم هست http://shellman.niniweblog.com
مهتاب
پاسخ
مرسی از لطفت
سمانه
31 اردیبهشت 93 10:09
الهی قربونت برم ،چقدر ناز افتاده!!!!!!!!!! دلم میخواد بچلونمش حالا بزار بزرگ بشه هنوز خواستگارای دیگه در راهن
مهتاب
پاسخ
قربونت برم چشات ناز میبینه الان داری غیر مستقیم خواستگاری میکنیبا اجازه بزرگترا...
مامان روژینا
1 خرداد 93 8:11
آخه ما یه دختر داریم شاه نداره.........صورتی داره ماه نداره به کس کسونش نمیدیم.........به همه کسونش نمیدیم قربون دخملی ملوسم لینکت کردم عزیزم
خاله مشهدي سوسن خانوم
4 خرداد 93 23:13
اينجام نظرگذاشته بودم بيخيال گفتم حالامن عروسي مارال چي بپوشم
مهتاب
پاسخ
مشکل همیشگی من